Rolig sak..

Det finns många historier om hur man kan tjäna pnegar. Det finns många som snackar om att de gör det ena och det andra och man hör ofta "jag ska, jag ska jag ska". Jag är trött på folk som SKA men inte gör, sluta snacka och sätt igång och gör det bara. Enda sättet för dig att lyckas, börja tjäna pengar eller bli ekonomisk oberoende är att GÖRA det du snackar om.

Man kan antigne nstarta 1 företag som tar lång tid, man arbetar länge med. Jag blev ekonomisk oberoende genom att tänka tvärtom. Jag arbetar med internet och bestämde mig för att testa alla sidor jag kommer på. Det är små företag, små sidor som tar några dagar för mig som är kunnig inom webutveckling att starta och de går lika snabbt att glömma och lägga ner. Jag menar, jag hinner testa 1000 idéer medans du hinner testa 2. Inte konstigt att man hittar fler fungerandes snabbare? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0