Framkalla gratis foton

Denna blogg kommer att handla om att framkalla foto. I dagensvärld väljer de flesta att behålla sina bilder digitalt, många har slutat att framkalla foton vilket jag tycker är synd. Det finns stortutbud av företag som låter dig framkalla foton online och dessutom har gratis erbjudanden. För att hitta olika gratiserbjudanden där du endast betalar frakten klicka på länken nästan i början av detta inlägg. Det tar dig till en sida som listar gratis erbjudanden för framkallning av foton och har rangordnat dem.

Jag personligen älskar att ha foton i fysisk form, framkallade. Man kan göra mycket roligt med dem och det är fina minnen för när de ligger på datorn hur ofta tittar man egentligen på fotona?? Har du dem framkallade kan du sätta dem i en ram och ha dem i ditt hem för en lite personligare touch. Framkalla favorit fotot i större format och häng på väggen som en tavla / canvas tavla! Eller gör som jag, jag var på semester i Thailand i 2 månader nyligen och valde att framkalla mina favorit bilder på nätet. Jag tog sedan dubletter på ett par av dem och satt på kylskåpet, varje gång jag går ut i köket och ser kylskåpet så blir jag glad och påmind om min underbara resa i Thailand!! Framförallt när det är kallt och dåligt väder här hemma så lyser det upp fint med de soliga stränderna och vackra klimatet från Thailand!!!

Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0